Langsir Pelbagai Paten Terkini : Hasil Jahitan

Dikemaskini pada 01/08/2017
.
.
Antara hasil jahitan langsir pelbagai paten terkini.
Pleat...Eyelet...Pelmet...Scallop...Roman Blind...Tiebelt...Bunga Langsir...Skirting...Alas Meja...Table Runner.

Ini adalah sebahagian jahitan saya sejak awal 2013 sehingga kini.

Tempahan dari pelbagai tempat antaranya Pulai Indah, Pulai Hijauan, Bandar Baru Kangkar Pulai, Bandar Putra, Taman Lagenda, Taman Universiti, Desa Skudai, Taman Nusabayu, Taman Pulai Indah, Taman Kempas Indah, Taman Setia Indah, Taman Nusantara, Rini Hills-Mutiara Rini, Taman Scientex-Pasir Gudang, Bandar Tiram, Pontian.  Ada juga di Kota Tinggi (rumah ibu bapa saya) dan Tongkak Pechah (rumah kawan saya berdekatan dengan rumah nenek saya).


Sekarang saya hanya mengambil tempahan sekitar Kangkar Pulai, Skudai dan yang berhampiran dengan kediaman saya sahaja.


Yang jauh2 boleh juga menempah jika berminat.  Tapi saya hanya memberi ukuran kain yg perlu dibeli dan menjahit langsir sahaja.  Penempah akan membeli kain, hantar kain ke rumah saya dan ambil setelah langsir siap. 

Psst...Maaflah sebab gambar tak tersusun...:)





































































































































Hubungi kami untuk tempahan dan pertanyaan:
Whatsapp : IDA 017 7730 559
Facebook : Ida Man Langsir
Lokasi kami : Kangkar Pulai