Tempah Langsir : Johor Bahru - Batu Pahat




Assalamualaikum wbt.

IdaMan Langsir menerima tempahan jahitan langsir pelbagai paten.

Untuk makluman IdaMan Langsir telah berpindah dr Johor Bahru ke Batu Pahat (area Tongkang Pechah ~ Parit Sulong).


Kain bahan dan aksesori tambahan dibeli sendiri oleh pelanggan/penempah.




Bagaimana untuk menempah langsir?
  • Ukur sendiri LEBAR dan LABUH langsir pintu/tingkap rumah tuan puan. 
  • Pilih paten yang dihajati. 
  • Berikan kepada saya maklumat ukuran dan paten tadi. 
  • Saya akan kira upah jahit. 
  • Jika setuju dengan harga tersebut, saya akan kira ukuran kain yang perlu dibeli. 
  • Hantar ke rumah saya kain yang telah dibeli. 
  • Saya jahit hingga siap. 
  • Bayaran penuh, bolehlah ambil langsir tuan puan. 

Lokasi kami : Jln Prt Jalil, Batu Pahat, Johor.

Hubungi kami untuk tempahan dan pertanyaan:
Whatsapp : IDA 0177730559

Facebook : Ida Man Langsir

Jemput lihat